Tekst jednolity
STATUTU STOWARZYSZENIA
NA RZECZ KRZEWIENIA KULTURY UBEZPIECZENIOWEJ
Statut uchwalony uchwałą Zebrania Członków Założycieli z dnia 11 maja 2020 roku
Statut zmieniony uchwałą Zebrania Członków Założycieli z dnia 9 lipca 2020 roku
Statut zmieniony uchwałą Zebrania Członków z dnia 29 marca 2021 roku
I.
POSTANOWIENIA OGÓLNE
§ 1
- Statut Stowarzyszenia na Rzecz Krzewienia Kultury Ubezpieczeniowej (zwanego dalej „Stowarzyszeniem”) działa na podstawie przepisów Ustawy z dnia 7 kwietnia 1989 roku Prawo o stowarzyszeniach (tekst jednolity Dz.U. z 2001 r. Nr 79, poz. 855 z późn. zm.).
- Stowarzyszenie nosi nazwę Stowarzyszenie na Rzecz Krzewienia Kultury Ubezpieczeniowej.
§ 2
- Stowarzyszenie posiada osobowość prawną.
- Stowarzyszenie zostaje utworzone na czas nieokreślony.
§ 3
- Siedzibą Stowarzyszenia jest Warszawa, ul. Domaniewska 39 02-672.
- Stowarzyszenie działa na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.
- Stowarzyszenie może współpracować z krajowymi i zagranicznymi organizacjami o takim samym lub podobnym profilu działania.
§ 4
Stowarzyszenie opiera swoją działalność na społecznej pracy swoich członków. Stowarzyszenie może zatrudniać pracowników, w tym swoich członków lub zlecać wykonanie określonych zadań osobom fizycznym lub prawnym.
§ 5
- Stowarzyszenie może używać pieczęci, oznaczeń, itp., zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
- Stowarzyszenie posiada oficjalną stronę internetową (www.skku.pl), na której opublikowany jest Statut oraz regulaminy, do których przestrzegania zobowiązani są członkowie Stowarzyszenia, jak i ogłoszenia i informacje istotne dla członków Stowarzyszenia.
II.
CELE DZIAŁALNOŚCI STOWARZYSZENIA I ICH REALIZACJA
§ 6
- Celem działalności Stowarzyszenia jest:
- rozwijanie i promowanie świadomości ubezpieczeniowej,
- popularyzacja wiedzy na temat różnych form ubezpieczeń,
- informowanie o korzyściach wynikających z ubezpieczeń,
- poszukiwanie najkorzystniejszych na rynku produktów ubezpieczeniowych oraz oferowanie swoim członkom możliwości skorzystania z ochrony ubezpieczeniowej w zakresie ubezpieczeń osobowych i majątkowych poprzez przystępowanie do umów ubezpieczenia grupowego zawartych przez Stowarzyszenie na ich rachunek,
- informowanie o prawach i obowiązkach osób ubezpieczonych,
- pomoc ubezpieczonym na podstawie umów ubezpieczenia grupowego i członkom ich rodzin,
- promowanie zdrowego stylu życia,
- działalność naukowa i popularno-naukowa, w tym w zakresie ubezpieczeń.
2. Stowarzyszenie nie prowadzi działalności gospodarczej.
§ 7
- Stowarzyszenie realizuje swoje cele poprzez:
- organizowanie nieodpłatnych konferencji, warsztatów i wykładów służących realizacji celów statutowych,
- organizowanie nieodpłatnych szkoleń dotyczących tematyki ubezpieczeniowej,
- zawieranie umów ubezpieczenia grupowego na rachunek swoich członków na warunkach korzystniejszych niż warunki oferowane na rynku przez zakłady ubezpieczeń w umowach indywidualnych,
- współpracę z polskimi i zagranicznymi organizacjami o takim samym lub podobnym charakterze,
- współpracę z władzami samorządowymi, państwowymi, środkami masowego przekazu zainteresowanymi rozwojem rynku ubezpieczeniowego,
- udzielanie informacji w sprawach dotyczących praw i obowiązków ubezpieczonego.
§ 8
Stowarzyszenie może zlecić poszukiwanie najkorzystniejszych warunków ochrony ubezpieczeniowej dla swoich członków brokerowi ubezpieczeniowemu wykonującemu działalność zgodnie z przepisami regulującymi ten zawód, w szczególności ustawą z dnia 15 grudnia 2017 r. o dystrybucji ubezpieczeń. Broker ubezpieczeniowy, któremu Stowarzyszenie zleci powyższe zadania może zajmować się również administrowaniem i wykonywaniem umów ubezpieczenia grupowego zawartych przez Stowarzyszenie.
III.
CZŁONKOWIE STOWARZYSZENIA
§ 9
- Członkami Stowarzyszenia mogą być osoby fizyczne i osoby prawne lub jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej.
- Stowarzyszenie posiada następujących członków:
- zwyczajnych,
- wspierających,
- honorowych.
3. Osoba prawna może być wyłącznie członkiem wspierającym lub honorowym Stowarzyszenia.
§ 10
- Członkiem zwyczajnym Stowarzyszenia może być obywatel Polski lub cudzoziemiec, niezależnie od jego miejsca zamieszkania, który ukończył 18 lat i posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz akceptuje i chce wpierać cele statutowe Stowarzyszenia, jak również aktywnie uczestniczyć w jego działalności. Członkami zwyczajnymi Stowarzyszenia mogą być małoletni w wieku od 16 do 18 lat, którzy mają ograniczoną zdolność do czynności prawnych, przy czym większość w składzie Zarządu Stowarzyszenia stanowić będą osoby o pełnej zdolności do czynności prawnych. Kandydat na członka zwyczajnego Stowarzyszenia może zostać przyjęty w poczet członków zwyczajnych po złożeniu, w formie pisemnej lub w formie elektronicznej lub wiadomości e-mail, stosownej deklaracji o przystąpieniu do Stowarzyszenia.
- Zarząd po weryfikacji deklaracji Kandydata, o którym mowa w ust. 1, o przystąpieniu do Stowarzyszenia akceptuje przyjęcie Kandydata w poczet członków zwyczajnych Stowarzyszenia. Niezwłocznie po akceptacji przyjęcia Kandydata w poczet członków zwyczajnych Stowarzyszenia, Kandydat zostaje wpisany na listę członków zwyczajnych Stowarzyszenia.
- W przypadku odmowy przyjęcia Kandydata, o którym mowa w ust. 1, w poczet członków zwyczajnych Stowarzyszenia, Kandydat zostaje niezwłocznie powiadomiony o tym fakcie w formie pisemnej lub w formie wiadomości e-mail. Kandydat ma prawo złożyć do Zarządu, na adres Stowarzyszenia, odwołanie do Walnego Zebrania Członków w terminie 30 (słownie: trzydziestu) dni od daty otrzymania powiadomienia o odmowie. Odwołanie złożone przez Kandydata jest rozpatrywane na najbliższym Walnym Zebraniu Członków, a decyzja podjęta przez Walne Zebranie Członków jest ostateczna.
- Członek zwyczajny ma prawo do:
- wybierania i bycia wybranym do władz Stowarzyszenia,
- zgłaszania postulatów i wniosków w sprawach służących realizacji celów statutowych Stowarzyszenia,
- aktywnego uczestniczenia w zebraniach i spotkaniach organizowanych przez Stowarzyszenie,
- korzystania z pomocy oferowanej przez Stowarzyszenie.
5. Członek zwyczajny ma obowiązek:
- przestrzegać postanowień niniejszego statutu,
- przestrzegać regulaminów, uchwał i decyzji wydanych przez władze Stowarzyszenia,
- aktywnie uczestniczyć w działalności Stowarzyszenia,
- dbać o dobre imię Stowarzyszenia.
§ 11
- Członkiem wpierającym Stowarzyszenia może być osoba fizyczna w tym obywatel polski lub cudzoziemiec, niezależnie od jego miejsca zamieszkania, małoletni w wieku od 16 do 18 lat, którzy mają ograniczoną zdolność do czynności prawnych jak również osoba prawna w szczególności: stowarzyszenie, izba gospodarcza oraz jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej z siedzibą na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej bądź za granicą, niezależnie od lokalizacji jej siedziby, która popiera działalność Stowarzyszenia i wspiera je w dowolnym z wymienionych poniżej sposobów:
- zapewnia środki finansowe na realizację celów Stowarzyszenia,
- udziela Stowarzyszeniu konsultacji merytorycznych lub prawnych,
- promuje Stowarzyszenie w mediach, prasie i ogólnie rozumianej przestrzeni publicznej.
2. Kandydat na członka wspierającego Stowarzyszenia może zostać przyjęty w poczet członków wspierających Stowarzyszenia po złożeniu stosownej deklaracji o przystąpieniu do Stowarzyszenia w formie pisemnej lub w formie wiadomości e-mail.
3. Osoby prawne oraz jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej, o których mowa w ust. 1, działają w Stowarzyszeniu przez swojego przedstawiciela, którym może być członek zwyczajny lub inna osoba dysponująca stosownym pełnomocnictwem.
4. Zarząd po weryfikacji deklaracji Kandydata, o którym mowa w ust. 1, akceptuje przyjęcie Kandydata w poczet członków wspierających Stowarzyszenia. Niezwłocznie po akceptacji przyjęcia Kandydata w poczet członków wspierających Stowarzyszenia, Kandydat zostaje wpisany na listę członków wspierających.
5. W przypadku odmowy przyjęcia Kandydata, o którym mowa w ust. 1, w poczet członków wspierających Stowarzyszenia, Kandydat zostaje niezwłocznie powiadomiony o tym fakcie w formie pisemnej lub w formie wiadomości e-mail. Kandydat ma prawo złożyć do Zarządu, na adres Stowarzyszenia, odwołanie do Walnego Zebrania Członków w terminie 30 (słownie: trzydziestu) dni od daty otrzymania powiadomienia o odmowie. Odwołanie złożone przez Kandydata jest rozpatrywane na najbliższym Walnym Zebraniu Członków, a decyzja podjęta przez Walne Zebranie Członków jest ostateczna.
6. Członek wspierający ma prawo do:
- doradzania w działalności Stowarzyszenia,
- zgłaszania własnych inicjatyw,
- uczestnictwa w Walnym Zebraniu Członków wyłącznie z głosem doradczym, tj. bez czynnego i biernego prawa wyborczego.
7. Członek wspierający ma obowiązek:
- przestrzegać postanowień niniejszego statutu,
- przestrzegać regulaminów, uchwał i decyzji wydanych przez władze Stowarzyszenia,
- regularnie wywiązywać się z zadeklarowanych świadczeń na rzecz Stowarzyszenia,
- dbać o dobre imię Stowarzyszenia.
§ 12
- Członkiem honorowym Stowarzyszenia może być osoba fizyczna w tym obywatel Polski lub cudzoziemiec, niezależnie od jego miejsca zamieszkania, jak również osoba prawna w szczególności: stowarzyszenie, izba gospodarcza oraz jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej z siedzibą na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej bądź za granicą, niezależnie od lokalizacji jej siedziby, której przyznano tę godność ze względu na szczególne zasługi wobec Stowarzyszenia w zakresie rozwoju i działalności Stowarzyszenia lub spraw i celów, dla których zostało powołane.
- Decyzja o nadaniu godności członka honorowego Stowarzyszenia zapada na postawie uchwały podjętej przez Walne Zebranie Członków, na wniosek Zarządu lub co najmniej 4 (słownie: czterech) członków Stowarzyszenia.
- Przyznanie godności członka honorowego upoważnia członka honorowego do uczestnictwa w Walnym Zebraniu Członków wyłącznie z głosem doradczym, tj. bez czynnego oraz biernego prawa wyborczego.
- Osoby prawne oraz jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej, o których mowa w ust. 1, działają w Stowarzyszeniu przez swojego przedstawiciela, którym może być członek zwyczajny lub inna osoba dysponująca stosownym pełnomocnictwem.
- Członek honorowy ma obowiązek przestrzegania Statutu, regulaminów, uchwał i decyzji wydanych przez władze Stowarzyszenia.
§ 13
Zarząd Stowarzyszenia ustala, w formie uchwały, szczegółową treść oraz formę deklaracji przystąpienia do Stowarzyszenia dla Kandydatów chcących wstąpić w poczet członków w charakterze członka zwyczajnego albo wspierającego. Zarząd ustala sposób jego udostępniania oraz zasady wnoszenia do Stowarzyszenia.
§ 14
- Członkostwo w Stowarzyszeniu ustaje na skutek:
- śmierci członka,
- likwidacji/rozwiązaniu członka będącego osobą prawną albo jednostką organizacyjną nieposiadającą osobowości prawnej,
- złożenia przez członka oświadczenia o rezygnacji z członkostwa na adres Stowarzyszenia. Za pisemną realizację uznaje się również rezygnację przesłaną za pośrednictwem poczty elektronicznej, wysłanej z adresu członka Stowarzyszenia wskazanego w deklaracji przystąpienia do Stowarzyszenia,
- wykluczenia ze Stowarzyszenia w przypadku stwierdzenia działania członka na szkodę Stowarzyszenia, nieprzestrzegania niniejszego statutu, bądź regulaminów, uchwał i decyzji wydanych przez władze Stowarzyszenia, lub ze względu na brak przejawów aktywnej działalności na rzecz Stowarzyszenia,
- niewywiązywania się przez członka wspierającego z zadeklarowanych świadczeń na rzecz Stowarzyszenia.
- rezygnacji z uczestnictwa w programie ubezpieczenia, do którego przystąpił członek.
2. O wykluczeniu ze Stowarzyszeniu członka zwyczajnego lub członka wspierającego decyduje Zarząd w formie uchwały.
3. W przypadku podjęcia uchwały o wykluczeniu członka, o której mowa w ust. 2, wykluczony członek zostaje niezwłocznie powiadomiony o tym fakcie w formie pisemnej lub w formie wiadomości e-mail. Wykluczony członek ma prawo złożyć do Zarządu, na adres Stowarzyszenia, odwołanie do Walnego Zebrania Członków w terminie 30 (słownie: trzydziestu) dni od daty otrzymania powiadomienia o podjętej uchwale. Odwołanie jest rozpatrywane na najbliższym Walnym Zebraniu Członków, a decyzja podjęta przez Walne Zebranie Członków jest ostateczna.
IV.
WŁADZE STOWARZYSZENIA
§ 15
- Władzami Stowarzyszenia są:
- Walne Zebranie Członków / Walne Zebranie Delegatów,
- Zarząd,
- Komisja Rewizyjna.
2. Wybór władz Stowarzyszenia oraz udzielenie im absolutorium przez Walne Zebranie Członków odbywa się w głosowaniu jawnym zwykłą większością głosów bez względu na liczbę obecnych członków.
3. Kadencja władz Stowarzyszenia trwa [5] (słownie: pięć) lat.
4. Do ważności posiedzeń i podejmowanych uchwał Komisji Rewizyjnej i Zarządu wymagana jest obecność co najmniej połowy członków tych władz.
§ 16
- Do wyłącznej właściwości Walnego Zebrania Członków należy:
- uchwalenie statutu Stowarzyszenia i jego zmiany,
- ustalenie kierunku i programu działalności Stowarzyszenia,
- uchwalenie regulaminu Komisji Rewizyjnej oraz innych regulaminów wewnętrznych,
- udzielanie absolutorium członkom Zarządu Stowarzyszenia oraz członkom Komisji Rewizyjnej,
- rozpatrywanie i zatwierdzanie sprawozdania finansowego i merytorycznego oraz sprawozdań władz Stowarzyszenia,
- rozpatrywanie odwołań od decyzji Zarządu,
- podejmowanie uchwał dotyczących rozwiązania Stowarzyszenia i przeznaczenia majątku lub jego podziału,
- podejmowanie uchwał w sprawie nadania członkostwa honorowego.
2. Walne Zebranie Członków może działać jako zwyczajne lub nadzwyczajne.
3. Zwyczajne Walne Zebranie Członków zwoływane jest przynajmniej raz na [2] (słownie: dwa) lata.
4. Przedmiotem obrad zwyczajnego Walnego Zebrania Członków mogą być jedynie sprawy wskazane we wniosku o jego zwołanie.
5. Nadzwyczajne Walne Zebranie Członków zwoływane jest przez Zarząd:
- z inicjatywy Zarządu,
- na wniosek Komisji Rewizyjnej.
6. O terminie obrad Walnego Zebrania Członków albo terminie podjęcia uchwał w trybie, o którym mowa w ust. 11, Zarząd zawiadamia członków zwyczajnych za pośrednictwem poczty e-mail co najmniej na 14 dni przed planowanym terminem.
7. Członków wspierających i członków honorowych o terminie i porządku obrad zawiadamia się poprzez wywieszenie stosownej informacji w siedzibie Stowarzyszenia oraz poprzez zamieszczenie jej na stronie internetowej Stowarzyszenia.
8. Walne Zebranie Członków jest ważne, bez względu na liczbę obecnych na nim członków. Członkowie mogą być na nim obecni osobiście lub przez pełnomocników.
9. W przypadku upływu kadencji, Zarząd zobowiązany jest do zwołania Walnego Zebrania Członków nie później niż na dwa miesiące przed upływem kadencji.
10. Uchwały Walnego Zebrania Członków zapadają zwykłą większością ważnie oddanych głosów w głosowaniu jawnym bez względu na liczbę obecnych członków. W przypadku równego rozłożenia głosów podczas glosowania, glos decydujący przysługuje Przewodniczącemu Walnego Zebrania Członków.
11. Uchwały Walnego Zebrania Członków mogą być podejmowane poza formalnym Zebraniem, w trybie pisemnym po wyrażeniu na to zgody, lub za pośrednictwem środków bezpośredniego porozumiewania się na odległość, a w szczególności przy użyciu poczty elektronicznej e-mail, a także podczas telekonferencji lub wideokonferencji. Możliwość udziału w Walnym Zebraniu Członków przy wykorzystaniu środków komunikacji elektronicznej jest wskazana w zawiadomieniu o tym zebraniu, zawierającym dokładny opis sposobu uczestnictwa i wykonywania prawa głosu.
§ 16a
- W sytuacji gdy liczba członków Stowarzyszenia przekracza 10 osób, Walne Zebranie Członków może podjąć uchwałę o zastąpieniu tego organu Walnym Zebraniem Delegatów. Jeden delegat będzie reprezentował od 5 do 10 członków Stowarzyszenia. W przypadku gdy liczba członków Stowarzyszenia ulegnie zwiększeniu/zmniejszeniu o 20% Walne zebranie dokonana odpowiednio zwiększenia/zmniejszenia liczby delegatów.
- Walne Zebranie Delegatów zwoływane jest przez Zarząd:
- z inicjatywy Zarządu,
- na wniosek Komisji Rewizyjnej.
3. Wybór delegatów odbywać się będzie co dwa lata, w głosowaniu jawnym na Walnym Zebraniu Delegatów, spośród kandydatów zgłoszonych Zarządowi Stowarzyszenia przez jego członków w formie pisemnej lub w formie elektronicznej lub wiadomości e-mail, na 14 dni przed planowanym terminem odbycia Zebrania.
4. Uchwały Zebrania Delegatów zapadają w jawnym głosowaniu zwykłą większością głosów bez względu na liczbę obecnych członków.
5. Do Zebrania Delegatów stosuje się odpowiednio postanowienia Statutu dotyczące Walnego Zebrania Członków, z tym że pełnomocnik nie może reprezentować więcej niż jednego delegata.
§ 17
- Zarząd jest organem wykonawczym Stowarzyszenia.
- Zarząd składa się z 3 (słownie: trzech) członków, w tym Prezesa Zarządu. Wyboru Prezesa Zarządu i członków zarządu dokonuje Walne Zebranie Członków w jawnym głosowaniu zwykłą większością głosów bez względu na liczbę obecnych członków. Gdy skład Zarządu w czasie trwania kadencji ulegnie zmniejszeniu, uzupełnienie odbywa się poprzez powołanie w skład Członków Zarządu kolejnej osoby, która podczas ostatniego Walnego Zebrania Członków uzyskała największą ilość głosów. Mandat Członka Zarządu, który został powołany w czasie trwania kadencji wygasa równocześnie z mandatami pozostałych Członków Zarządu.
- Zarząd zajmuje się całokształtem działalności Stowarzyszenia, tj.:
- reprezentuje Stowarzyszenie na zewnątrz,
- podejmuje działania mające na celu realizację założeń statutowych,
- zarządza majątkiem Stowarzyszenia,
- przyjmuje i wyklucza członków Stowarzyszenia,
- zwołuje Walne Zebranie Członków,
- zawiera i rozwiązuje umowy o pracę i umowy zlecenia, w tym ustala ich treść i wysokość wynagrodzenia,
- udziela pełnomocnictw do działania w imieniu i na rzecz Stowarzyszenia,
4. Zarząd za swoje działania ponosi odpowiedzialność przed Walnym Zebraniem Członków.
5. Uchwały Zarządu zapadają zwykłą większością ważnie oddanych głosów w głosowaniu jawnym przy obecności co najmniej połowy członków Zarządu. W przypadku równości głosów decydujący głos przypada Prezesowi.
6. Uchwały Zarządu mogą być podejmowane poza formalnym Posiedzeniem, w trybie pisemnym po wyrażeniu na to zgody lub przy wykorzystaniu środków bezpośredniego porozumiewania się na odległość a w szczególności przy użyciu poczty elektronicznej e-mail, a także podczas telekonferencji lub wideokonferencji.
7. Zarząd Stowarzyszenia zbiera się przynajmniej raz na 6 miesięcy.
8. Prawo do reprezentacji Stowarzyszenia i zaciągania zobowiązań majątkowych przysługuje dwóm członkom Zarządu Stowarzyszenia działającym łącznie.
9. Członkowie Zarządu nie otrzymują wynagrodzenia za czynności wykonywane w związku z pełnioną przez nich funkcją.
§ 18
- Komisja Rewizyjna jest organem kontroli wewnętrznej Stowarzyszenia, odrębnym od Zarządu i niepodlegającym Zarządowi w zakresie wykonywania kontroli wewnętrznej.
- Komisja Rewizyjna składa się 3 (słownie: trzech) członków wybieranych spośród członków zwyczajnych Stowarzyszenia w głosowaniu jawnym zwykłą większością głosów przez Walne Zebranie Członków bez względu na liczbę obecnych członków. Członkowie Komisji Rewizyjnej nie mogą pełnić innych funkcji we władzach Stowarzyszenia. Gdy skład Komisji Rewizyjnej ulegnie zmniejszeniu w przypadku śmierci, rezygnacji, odwołania Członka przez Walne Zgromadzenie lub ustąpienia z innych przyczyn, uzupełnienie odbywa się poprzez powołanie w skład Członków Komisji Rewizyjnej kolejnej osoby, która podczas ostatniego Walnego Zebrania Członków uzyskała największą ilość głosów.
- Komisja Rewizyjna wybiera ze swojego grona Przewodniczącego, jego Zastępcę oraz Sekretarza.
- Do kompetencji Komisji rewizyjnej należy kontrola całokształtu działalności Stowarzyszenia, a ponadto:
- ocena pracy Zarządu, przedstawianie Zarządowi uwag, wniosków i zaleceń po dokonanej kontroli, które dotyczą działalności statutowej i finansowej Stowarzyszenia,
- składanie wniosków w przedmiocie udzielania absolutorium Członkom Zarządu,
- przedłożenie sprawozdania ze swej działalności do Walnego Zebrania Członków,
- wnioskowanie o zwołanie Nadzwyczajnego Walnego Zebrania Członków.
V.
Majątek i sposoby finansowania działalności Stowarzyszenia
§ 19
- Źródłami majątku Stowarzyszenia są:
- darowizny, zapisy i spadki,
- środki pochodzące z ofiarności publicznej oraz od sponsorów,
- dotacje.
2. Stowarzyszenie nie pobiera składek członkowskich od członków Stowarzyszenia.
VI.
Postanowienia końcowe
§ 20
- Niniejszy Statut może być zmieniony wyłącznie przez Walne Zebranie Członków na podstawie uchwały podjętej zwykłą większością głosów bez względu na liczbę obecnych członków.
- Stowarzyszenie może być rozwiązane na podstawie uchwały Walnego Zebrania Członków podjętej większością głosów przy obecności 2/3 członków. Uchwalając rozwiązanie Stowarzyszenia Walne Zebranie Członków określa sposób likwidacji, powołuje Komisję Likwidacyjną, a także decyduje o przeznaczeniu majątku likwidowanego Stowarzyszenia wskazując stowarzyszenia o takich samych, bądź podobnych celach, na których rzecz przejdzie majątek pozostały po likwidacji Stowarzyszenia.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Statucie zastosowanie mają przepisy ustawy Prawo o Stowarzyszeniach.
Warszawa, dnia 29 marca 2021 roku
Podpisy wszystkich Członków Zarządu Stowarzyszenia:
Karina Zielińska – Prezes Zarządu ___________________
Beata Pogorzelska – Członek Zarządu ___________________
Marek Galiński – Członek Zarządu ___________________
Napisz do nas
Wiadomość została pomyślnie wysłana
Wystapił błąd podczas wysyłania wiadomości
ul. Domaniewska 39 (III piętro)
02-672 Warszawa